Connected Custom Watchfaces / Which Watch Face are Wearing Today?

Can someone please explain how to convert, gwd to. watch?

Quelqu'un peut-il expliquer comment convertir, gwd en. regarder ?
pour ceux qui doivent porter des lunettes
Article page352 du 9 juin

pour ceux qui doivent porter des lunettes
Article page352 du 9 juin
"Quello che volevo dire è che se hai un file che termina con GWD è per TIZEN indipendentemente dall'applicazione ma funzionerà solo su Tizen
e guarda il file per WEAR OS e indipendentemente dall'applicazione WM accetta entrambi i trasferimenti ma molto distinta la struttura del file è diversa
detto questo se vuoi recuperare un file TIZEN per Wear os o WEAR OS per TIZEN devi rinominare il file in zip o altro (per compressore file) quindi decomprimere dove vuoi e recuperare le immagini e quindi montare su WM e quindi inviare a guarda come al solito"

I translated it, but I am sorry, I am too new to all of this, I dont understand, can you say it maybe in a simpler way?

Thanks so much bud,
Brian

Awesome, I fully understand you, I am using Google Translate, however, after I have the images how do I get it to work like a regular watch? Here is why I ask, because the share218.watch the was released by Philippe LESAINE, it doesnt work, the time doesnt work, I already tried it, the watch doesnt keep the regular time, so I had to delete it, anything you can do to make the watch keep the regular time? Thanks again SO MUCH! Brian

How to turn .gwd into .watch file?
Sigues preguntando lo mismo.
Te ha contestado @Philippe LESAINE y yo mismo.
¿Que es lo que no entiendes?
No hay nada que con un click produzca la maravilla que pretendes.

Sigues preguntando lo mismo.
Te ha contestado @Philippe LESAINE y yo mismo.
¿Que es lo que no entiendes?
No hay nada que con un click produzca la maravilla que pretendes.

that is exactly what I was wondering, if there was a software to do it for you, instead of manually, thanks!

let me ask you this, once you have turned the GWD into a zip file, what do you have to do to make it a working watch? using Watchmaker?

thanks so much!

Génial, je vous comprends parfaitement, j'utilise Google Traduction, cependant, une fois que j'ai les images, comment puis-je le faire fonctionner comme une montre ordinaire ? Voici pourquoi je demande, car la share218.watch elle a été éditée par Philippe LESAINE , elle ne marche pas, l'heure ne marche pas, j'ai déjà essayé, la montre ne garde pas l'heure régulière, donc j'ai dû supprimez-le, que pouvez-vous faire pour que la montre garde l'heure normale ? Merci encore BEAUCOUP ! Brian[/CITATION]
Quel est le dossier ui ne marche pas ? Peux tu me me l envoyer je vais regarder

permettez-moi de vous poser la question suivante : une fois que vous avez transformé la GWD en fichier zip, que devez-vous faire pour en faire une montre qui fonctionne ? à l'aide de l'horloger ?
Il faut recuperer toutes les images dans RES et ensuite les assemblées une a une dans wm

merci beaucoup !

I actually figured out how to do it, I spent a couple hours figuring it out, but I did! Thanks so much for all of your help! Sorry for complaining that the .watch file you made the clock doesnt work, it was up to me to make it all work, which I have done, I am very lucky I am understanding all of this, thank the Lord, lol